30.10.2014

,

Recenzja - Maybelline Affinitone





Podkładu Maybelline Affinitone używam już od bardzo dawna, jednak dopiero teraz postanowiłam by światło dzienne ujrzała jego recenzja :) Będzie krótko i na temat :)







Opis producenta: 
Idealne dopasowanie bez efektu maski. Idealnie dopasowuje się do odcienia i struktury skóry bez efektu maski. Formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjne wykończenie makijażu. Podkład zapewnia 8-godzinne nawilżenie skóry. Ultralekka formuła o długotrwałym działaniu. Do wszystkich typów cery. Testowany pod kontrolą dermatologiczną.

Skład:
aqua, isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, methyl methacrylate, crosspolume, butylene glycol, dimethicone isoeicosane, disterdimonium hectorite, cetyl peg/ppg-10/1dimethicone, sodium chloride, phenoxyethanol, c9-15 fluoroalkohol phosphate, polyglyceryl -4 isostearate, hexyl laurate, butylparaben, tocopherol, panthenol, propylene glycol, royal jelly, chamomilla recutita/matricaria flower extract [+/- may contain ci 77891/titanium dioxide, ci 77499, ci 77491, ci 77492, iron oxides, mica]

Moja opinia:
  • Produkt w 100 % spełnia moje oczekiwania co do stopnia krycia, stopienia się ze skórą, trwałości czy gamy kolorystycznej. 
  • Konsystencja jest rzadka, ale nie przeszkadza mi to, już zdążyłam się do niej przyzwyczaić. W sumie można ją uznać za plus produktu, przez to produkt jest bardziej wydajny. 
  • Kolorystyka jest bogata, przez co prosto jest dobrać odpowiedni dla nas odcień. 
  • Podkład ma fajną teksturę, przez zawarte w nim silikony jest "suchy" i tak też zachowuje się na twarzy, nie świeci się, dobrze matuje, długo się utrzymuje.
  • Jest dobrze napigmentowany, ma bardzo dobre krycie, bardzo dobrze stapia się ze skórą. 
  • Ma w sobie drobne pigmenty perłowe, które lekko rozświetlają skórę.
  • Aplikacja produktu jest bezproblemowa zarówno palcami jak i pędzlem (pędzel daje nawet lepszy efekt krycia) 
  • Nie zatyka porów, jest lekki, wygładza skórę, nie obciąża jej. Jak dla mnie rewelacyjny podkład! Polecam z czystym sumieniem :)


Zawartość perłowych pigmentów powoduje,
że podkład rozświetla skórę.


Buziaki :*
Pozdrawiam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam