21.10.2016

, , , ,

Aliexpress - świateczne poduszki

"Coraz bliżej Święta" - chyba każdy z nas zna ten slogan. Ja uwielbiam Święta Bożego Narodzenia. Uwielbiam tę atmosferę, świąteczne piosenki, pieczenie ciasteczek, pierniczków, serników, makowców, lepienie pierogów i smażenie karpia. 

Na Aliexpress znalazłam kilkanaście fajnych wzorów świątecznych poduszek, pokazuje Wam je teraz, ponieważ na pewno zdążą przyjść przed Świętami :) Ceny poduszek nie przekraczają 4 dolarów. Zapraszam do oglądania galerii zdjęć (pod zdjęciem znajduje się link do aktualnej aukcji na Ali). Miłego oglądania, mam nadzieję, że się Wam spodobają :)

poduszki znajdziesz tutaj

poduszkę znajdziesz tutaj
poduszki znajdziesz tutaj

poduszki znajdziesz tutaj

poduszki znajdziesz tutaj

poduszki znajdziesz tutaj

poduszkę znajdziesz tutaj

poduszkę znajdziesz tutaj

poduszki znajdziesz tutaj

poduszki znajdziesz tutaj

 A Wam które podobają się najbardziej?

Buziaki
Dagmara

4 komentarze:

  1. Kopiłabym wszystkie *_* tylko co pozniej z nimi robic xd

    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem poduszkomaniaczkom :) Ciężko mi sie oprzeć pokusie ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam