18.10.2016

, , , , , ,

Beauty Blender Classic - recenzja

Dziś podzielę się z Wami recenzją gąbeczki do makijażu, słynnego Beauty Blendera 

Beauty blendera używałam (tak, bo teraz testuję inną popularną gąbeczkę) przez dłuższy czas, prawie dwa lata. Przez moje ręce przeszły 4 gąbeczki - jedna starczyła na około 6 miesięcy. 
Ostatnio w Sephorze zakupiłam wersję mini sławnej gąbeczki - kolor zielony i dużo mniejszy rozmiar niż klasyczny BB - o nim będzie mowa w jednym z kolejnych postów. 



Beauty Blender w perfumerii kosztuje 69 zł. Jest to dość wysoka cena. Producent obiecuje nam nieskazitelny, trwały makijaż. Czy tak jest? Owszem, gąbeczka dokładnie i szybko aplikuje podkład, nie wchłania go dużo, pozostawia naturalny efekt. Ja byłam z niej bardzo zadowolona. Minusem gąbeczki jet to, ze z jednymi podkładami współpracuje lepiej z innymi gorzej. 


Tak się stało w moim przypadku - z Maybelline Affinitone współgrała rewelacyjnie, natomiast z Revlonem Colorstay już gorzej. Sama aplikacja była ok, ale materiał gąbeczki chyba nie chce współpracować z formułą Revlonu - mianowicie PODKŁAD ROZPUŚCIŁ MATERIAŁ GĄBECZKI!!! Po umyciu gąbka zaczęła się kruszyć i ciagnąć - była do wyrzucenia. Z innymi podkładami jej nie testowałam, ponieważ jestem wierna tym dwóm. Moim zdaniem to nie wina BB tylko podkładu. Także przestrzegam Was przed łaczeniem Revlonu z jakimikolwiek gąbeczkami. 



PLUSY:
+dobra aplikacja podkładu
+poprawia efekt krycia podkładu
+nie chłonie podkładu
+szybka aplikacja

MINUSY:
-nie współgra ze wszystkimi typami podkładu
-starcza tylko na pół roku
-cena
-łatwo go uszkodzić np paznokciem
-blaknie podczas użytkowania



Na zdjęciu powyżej widzicie  starą, zmoczoną gąbeczkę BB i nowego BB. Od razu rzuca się w oczy różnica w kolorze, fakturze i rozmiarze. Półroczny BB wygląda właśnie tak jak ten po lewej. Jej dużym minusem jest to, że bardzo łatwo uszkodzić ją paznokciem.

Ogólnie moja ocena jest pozytywna. Przyznaję mu 3,5 gwiazdki na 5 możliwych, czyli nie tak źle, ale nie rewelacyjnie. Gdyby nie cena, łatwość uszkodzenia i niekompatybilność z różnymi podkładami to BB uzyskał by 5/5. Za tę cenę można mieć kilka porównywalnie dobrych gąbeczek.

A Wy macie i używacie BB?

Pozdrawiam
Dagmatra

6 komentarzy:

  1. Przyznam się że nigdy nich nie używałam. zawsze podobają mi się na sklepowych półkach i pewnie jak bym nawet je kupiła , to ułożyła bym w łazience dla ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście mam gąbeczke z Avon i jestem z niej zadowolona :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam podkladu więc i gabeczek,choć nawet jak uzywalam podkladku to ich nie uzywalam :) ale maja fajny wyglad i gdy gosmetyczka mnie nimi malowala to bylo to przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB jest nawet do aplikacji kremu ;) Taki mały gadżet :)

      Usuń
  4. Ja używam gąbeczek z Oriflame od wielu lat. Jestem zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam