19.10.2016

, , , , , , ,

Rewelacyjny produkt do mycia BB

BB - różowe jajeczko (od niedawna nawet czerwone, czarne, białe, zielone i fioletowe) do makijażu. Jestem posiadaczką wersji różowej i zielonej (BB Mini).

Nie będzie o kolejny post z serii "Moja opinia o BB" jakich jest mnóstwo w internetach. Będzie to post jak owo jajeczko domyć.

Zapewne wele z Was ma problem z domyciem "dupki" BB. Ja też miałam ten problem. Myłam go najpierw w mydle w płynie, szamponach do włosów, żelach do higieny intymnej, mydle szarym itd... Wszystkie rady  wyczytane na blogach czy obejrzane na YT... I tak żadna z nich nie była 100% skuteczna. Bo mycie trwało długo i detergenty wżarły się mocno w gąbeczkę i trzeba ją było długo płukać, a i tak nie było pożądanego efektu. Aż tu na ratunek przyszło mydło z węglem aktywnym od Mikuno. To mydełko dało w 100% radę brudnej "dupce", nie wchodzi głęboko w BB, łatwo się z niego wypłukuje i dzięki 5% niezmydlonych tłuszczy pielęgnuje BB, nie wysuszając go. To mydełko to wybawienie na posiadaczek BB innych gąbeczek i pędzli do makijażu. Szare mydło zostawia daleko w tyle, a poza tym jest w 100% roślinne, nie to co szare mydło otrzymywane z łoju zwierzęcego.

A oto efekt kilkunasto-sekundowego mycia :) 



Mydełka Mikuno możecie kupić tutaj.

A Wy czym myjecie swojego BB? 

Pozdrawiam
Dagmara

4 komentarze:

  1. No to ja znalazłam produkt, który domowa bblender w kilka sekund do czysta i kosztuje... 6 zł. Wkrótce o nim u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj taaaak, z domyciem zawsze był problem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że znalazłaś produkt, który domywa BB w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne:)))bo prawda, ze ciezko to schodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam