20.10.2016

, , , ,

Wibo Ecstasy - roz do policzkow

Na ostatniej promocji w Rossmannie kupiłam m.in. róż od Wibo. Kupiłam go z ciekawości, ponieważ już dawno widziałam zapowiedzi na fb firmy o pojawieniu się nowych produktów. 




Róż ten jest repliką kultowego różu od Nars "Orgasm", a z powodu denka w moim ukochanym różu Burjois postanowiłam zakupić ten z Wibo.


Róż ma solidne, czarne opakowanie z lusterkiem, które jest jednak zbyt małe by nadawało się do nakładania różu.  

Sam róż jest dobrze napigmentowany. Z powodu tego, że jest to produkt wypiekany potrzeba do niego nieco "ostrzejszego" pędzla. 


Poniżej macie swatcha i zbliżenie na sam róż.







Róż wywarł na mnie pozytywne wrażenie, jednak na szerszą recenzję musicie jeszcze trochę poczekać, ponieważ testuję go dopiero kilka dni.  



A Wy co kupiłyście na Rossmanowej promocji?

Pozdrawiam
Dagmara

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kiedyś tez nie używałam, ale nadają twarzy trójwymiarowości :) Polecam :)

      Usuń
  2. Życzę pomyślnych testów!;) ja się o tej nowości dowiedziałam z blogów, jesteś kolejną osobą, która z okazji promocji postanowiła ją sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tę cenę szkoda było nie kupić tego różu :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam