20.11.2016

Co jest w mojej kosmetyczce?

Dziś pokażę Wam co mam w mojej podręcznej kosmetyczce. Będą to kosmetyki kolorowe, których używam do codziennego makijażu. 
Są to:


 Nie wyobrażam sobie makijażu bez eyelinera i podkreślenia brwi. Mogłabym nie używać tuszu do rzęs czy cieni do powiek ale eyeliner na powiekach być musi! ;) 
Posty z recenzjami ksometyków na blogu znajdziecie w spisie powyżej (wystarczy kliknąć w link ;)). Reszta czeka w kolejce na recenzje :) Jesteście ciekawi reszty produktów? Już teraz mogę Wam zdradzić to, że są godne polecenia! :)



A Wy co macie w swojej podręcznej kosmetyczce?
Buziaki 
Dagmara

10 komentarzy:

  1. Z powyższych używałam jedynie tuszu, ale jakoś mnie nie zachwycił - może i podkreślał rzęsy, ale nie było to niestety nic spektakularnego, do tego kruszył się i wysechł bardzo szybko, więc wylądował w koszu nawet nie po miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z tuszu bardzo zadowolona. Nie oczekuje rzęs do nieba ;) Wystarczy mi ich podkreślenie. Jeśli chodzi o trwałość, być może kupiłaś tusz który miał kończący się termin ważności, wtedy tusze szybciej wysychają i są mniej trwałe.

      Usuń
  2. Z kosmetyków jakie używasz używam jedynie tusz, ale tak jak i poprzedniczka nie jestem nim jakoś bardzo zachwycona... Nie czuję tego efektu Woow, o którym tyle słyszałam. Pozdrawiam :)
    https://kwadransdlaciebie9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy oczekuje czegoś innego :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Moja wygląda podobnie tylko uzupełniona o pędzle do makijażu. Nie wyobrażam sobie już bez nich żadnego make-up'u. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pędzlach będzie w osobnym poście :) Też nie wyobrażam sobie bez nich makijażu :)

      Usuń
  4. Uwielbiam korektor od Bell :) Tani i dobry produkt ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zdecydowanie kosmetyczna perełka :)

      Usuń
  5. Oj moja podręczna kosmetyczka w porównaniu z twoją jest bardzo uboga :)mam pomadkę, roletkę z ulubionymi perfumami i chusteczki odświeżające :) no i leki przeciwbólowe;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam