22.11.2016

, , ,

Real techniques Blush Brush - recenzja

Dziś przedstawię Wam nowość w mojej pędzlowej kolekcji. Będzie to kultowy pędzel z Real Techniques - słynne jajeczko Blush Brush. 

Pędzel ma kształt jajeczka, jest doskonale wyprofilowany, włosie miękkie i miłe w dotyku, a rączka doskonale wyważona, bardzo dobrze leży w dłoni. Dobrze się nim pracuje, nakładanie różu czy bronzera jest dziecinnie proste. Nie robi plam, nie nabiera zbyt dużo produktu, ładnie blenduje kosmetyk. Za jego pomocą aplikuje róż, bronzer i rozświetlacz. 

Z myciem również nie ma problemu, włosie szybko wysycha i nie odkształca się. 
To już mój kolejny pędzel z tej firmy i na pewno nie ostatni. O skunksach przeczytacie w tym poście. Poniżej kilka zdjęć fuksjowego cuda :) 

Buziaki
Dagmara

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten pędzel - używam go od 3 lat i nie zamierzam zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś czuje że w niego zainwestuję :)
    Honia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jeszcze ani jednego pędzla z RT:( na razie mam tylko te z Sephory ale planuję powiększyć swoją kolekcje o właśnie taki podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swojej kolekcji mam tylko pędzle Hakuro - moim zdaniem bardzo dobre, ale po wielkich zachwytach nad tym z RT postanowiłam kupić i nie żałuję :)

      Usuń
  4. Słyszałam, że ten pędzel jest świetny, ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam