02.01.2017

Kup Misia 2016

W tym roku, już po raz kolejny kupiłam misia w TVN-owskiej akcji "Kup Misia". Jedno zdjęcie mogliście zobaczyć na moim instagramie, dzisiaj pokażę ją w pełnej okazałości :) 





Misia ma na imię Sonia, ma na sobie śliczną, różową sukienkę, białe bolerko i urocze majtasy :)
Na nodze, jak co roku, ma tasiemkę z napisem " Kup Misia 2016". Polecam każdemu tę akcję. PODARUJ MISIA TEMU KOGO KOCHASZ, POMÓŻ TYM KTÓRZY POTRZEBUJĄ POMOCY! :) 

A Wy też macie swoją misiową kolekcję? Pochwalcie się w komentarzach :) 

Buziaki
Dagmara

6 komentarzy:

  1. hmmm podobnego misia miałem jak byłem dzieckiem... oczywiście bez sukienki no i zaginą w pociągu... może to siostrzyczka

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny MIsio -w tym roku nie kupiłam ale staram się co roku wspomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy sposób na wsparcie szlachetnej akcji jest świetny. My planujemy wystawić coś fajnego na aukcje WOŚP :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam