03.01.2017

Moja biblioteka - Krzysztof Zalewski "Złoto"



W cyklu "Moja biblioteka" ukazują się również posty muzyczne, w końcu w biblioteczne znajdują się nie tylko książki :)


Kolejną pozycją na mojej półce jest nowa płyta Krzysztofa Zalewskiego pod tytułem "Złoto". Zakupiłam ją w przedsprzedaży i już w dzień premiery była w moich rękach :)

Jestem pod wrażeniem brzmień i tekstów. Płyta różna od debiutanckiej, ale świetna. Niebawem Krzysiek gra koncert w Łodzi, na pewno się wybiorę.



Na krążku znajduje się 10 utworów. "Miłość, miłość", "Luka" czy "Podróżnik" to jedne z moich ulubionych. Teledysk do ostatniego singla "Miłość..." jest rewelacyjny. Pełen emocji, choć na pozór statyczny. Jeśli ktoś nie widział polecam obejrzeć.

Reasumując, cała płyta jest prześwietna i Zalef nie zawiódł mnie w chociażby minimalnym procencie! Polecam!

A Wy polecacie jakieś nowości wydawnicze? Jeśli macie swoich ulubionych wykonawców chętnie ich poznam :) Czekam na Wasze komentarze :)
Pozdrawiam
Dagmara

20 komentarzy:

  1. Zalef jest świetny, brakowało kogoś takiego na naszym rynku muzycznym. Przeszedł sporą drogę i wykonał ogromną robotę, aby znleźć się w miejscu, w którym jest. Liczę na kolejne tak dobre krążki :) Osobiście oczekuje nowej płyty Natalii Przybysz, krążek Prąd jest genialny i potrafię go słuchać godzinami, liczę na kolejną taką muzyczną przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nawet Nosowska na jednymz koncertów Hey osobiści zbeształa Zalewskiego, że kazał tak długo czekać na pierwszą płytę ;)

      Usuń
  2. Płyta wygląda na przepięknie wydaną! Dbałość o detale i niemalże kolekcjonerskie smaczki w wydaniach nowych płytach CD to ten aspekt powszechności streamingu i muzyki z wirtualnych nośników, który akurat bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyta jest ok, masz rację powszechne użycie tidala czy spotify zabija kolekcje półkowe :), ale ja idę pod prąd, fajnie mieć na półce dobre wydawnictwa :)

      Usuń
  3. muszę się bliżej zapoznać z tym wykonawcą:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama płyta wygląda świetnie, jestem ciekawa jej zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc płyty nie kojarzę, nawet o muzyku nigdy nie słyszałam.

    Sprawdziłam sobie na YouTube i w sumie warto się z nim zapoznać. Dobre teksty+dusza+instrumentalna muzyka.To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej artysta offowy. Dziś wszystko co nie jest popem jest off... Co za czasy...

      Usuń
  6. Aż wstyd się przyznać, ale nie słyszałam o tym wykonawcy. Czas poszerzyć horyzonty i się z nim zapoznać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie śledziłam jego kariery od początku, ale ostatnio się zastanawiałam, co się z nim stało! I proszę, mam odpowiedź :) Chętnie sięgnę, płyta pięknie wydana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, a Zalewski im starszy tym lepszy :)

      Usuń
  8. Luka brzmi świetnie :) Chyba najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luka jest spoko, "Miłość, miłość" genialna i teledysk porusza.

      Usuń
  9. Chętnie sięgnę po tę dawkę muzycznej przyjemności. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam