17.01.2017

, ,

Oriflame - Paradise

Nadzwyczaj urokliwy, eklektyczny zapach perfumowanej wody Paradise. Delikatna, piękna woń piwonii miesza się z akcentami jaśminu i pikantnymi tonami różowego pieprzu. Zapach ewoluuje podążając szlakiem akordów zmysłowego cedru i piżma. Zaprowadzi Cię prosto do raju.



Tę wodę perfumowaną dostałam w prezencie. Dominują w niej nuty pieprzu, co nieco przypomina perfumy męskie :) Wiele kobiet, w tym ja, lubią męskie nuty zapachowe, więc mi zapach odpowiada :) Piwonie, jaśmin, cedr i piżmo jednak tłumi zapach pieprzu, zdecydowanie on wybija się na pierwszy plan. Dlatego tez nie jest to zapach dla wszystkich. Perfumy są odpowiednie na co dzień i na wieczór. 

Woda ta jest siostrą letniej edycji zapachu AMAZING PARADISE, o którym pisałam wcześniej, i jest to zdecydowanie zimowy zapach. Na letni czas polecam właśnie Amazing Paradise :)

Woda zamknięta jest w szklanym flakonie ze złotym korkiem.

Pojemność: 50 ml
Cena regularna: 139,90 PLN

A Wy macie swoje ulubione zapachy?

Buziaki
Dagmara

16 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji poznać tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz pieprzowe nuty, polecam :)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię aqua di gioia Armaniego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczka nie pasuje mi trochę do męskiego zapachu... Ale ja bardzo męskie zapachy lubię, więc jak tylko będą miała okazję to powącham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest męski zapach, to zapach kobiecy, ale w męskich tonach, bo dominuje w nim pieprz :)

      Usuń
  4. Myślę,że mi też by przypadła do gustu :) A poza tym piękne opakowanie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest bardzo ładne, skromne, ale z klasą.

      Usuń
  5. Ciekawy flakonik :) Ja korzystam z Daisy Dream Marca Jacobsa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny flakonik :)
    Obserwuje I zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i byłam zakochana w zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Amazing Paradise.
    Natomiast Amazing to nie do końca moja bajka. Lubię różowy pieprz w perfumach ale tutaj tłumi on właśnie wszelkie inne zapachy i jest go za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało zapachów Oriflame znam. Ten ma przepiękny flakon!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Mam nadzieję, że nie raz do mnie wrócisz :) Pozdrawiam